Етикети: Мурманск

План за пътуване 0

Ограничителната зона около Чернобилската АЕЦ: Идея, планиране, маршрут за една Великденска епопея

Днес Оги ще ни разкажа за планирането на Великденоското у пътешествие из половин Европа и Израел. Приятно четене: Великденска епопея – идея, планиране, маршрут или как обиколих Ограничителната зона около Чернобилската АЕЦ Едно необичайно...

Нордкап – нос Северен, Норвегия 5

Нордкап – нос Северен (11 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига,...

Мурманск, Русия 7

Мурманск, Турбаза 49 км (10 част на През Източна Европа с джип)

Ловозеро, Мурманск – Русия 4

Ловозеро край Мурманск, Русия (9 част на През Източна Европа с джип)

Мурманск, Русия 9

Мурманск, Русия (8 част на През Източна Европа с джип)

Лапландия, Финландия 5

През Финландия към Мурманск, Русия (7 част на През Източна Европа с джип)