Archive for the tag 'музей'

Ное. 11 2015

До Хелзинки и обратно на ферибот (5 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължихме към Осло и Берген в Норвегия, а за последно бяхме в Стокхолм. Днес от Стокхолм ще вземем ферибота и ще идем до Хелзинки Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия пета част До Хелзинки и обратно на ферибот Както казах […]

окт. 06 2015

Баварските замъци и Октоберфест (1): Залцбург, Химзее и Бодензее

Без да спираме пътуването до Скандинавия на Влади, ще го пратим на Октоберфеста – по пътя обаче ще минем през Залцбург и Химзее. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част първа Залцбург, Химзее и Бодензее Есента дойде, а с нея идва и края на туристическият сезон и за мен. Но какво ли да си изберем […]

сеп. 25 2015

Берген и Осло (3 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, която разгледахме подробно, а днес продължаваме с Осло и Берген в Норвегия. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част трета Ден шести – 03. 07 – Осло – Берген За днес имаме около 500 км, преход и да гледаме – Зьогне фиорд; – Преминаваме […]

май 15 2015

Черно море и Странджа по празниците

Съвсем наскоро Тони си купи нова кола, а днес ще ни разкаже за първото ѝ по-сериозно излизане извън София – по повод празниците в началото на май, ще пообиколим южната част на родното Черно море. Приятно четене: Черно море и Странджа по празниците Първо пътешествие с Дачия Докер Дойде време за първото ни пътешествие с […]