Етикети: музей

Картини – Националният център за изкуство и култура „Жорж Помпиду“, Centre national d’art et de culture Georges-Pompidou, известен като „Център Помпиду“, „Бобур център“ или, разговорно, „Бобур“ – Париж, Франция 0

Назад към Париж (6): Музеите на Париж

Продължаваме с пътуването на Вида и Павлина до Париж – започнахме с пътуването до Париж с влака, същинското посещение на Париж започна с Пале Роял и Айфеловата кула, продължи по улиците на Латинския квартал,...

Хотел "Атлантис" на палмата- изкуствения остров в морето, Дубай 1

До Дубай като на шега (2): Музеят на Дубай, Мадинат Джумейра и Дубай Мол

С Влади продължаваме из Дубай. Първия ден успешно кацнахме и разгледахме близката околност, а днес вече сме на първата обиколка. Приятно четене: Музеят на Дубай, Мадинат Джумейра и Дубай Мол част втора на До...

Кораб платноход – Хелзинки, Финландия 5

До Хелзинки и обратно на ферибот (5 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължихме към Осло и Берген в Норвегия, а за последно бяхме в Стокхолм. Днес от Стокхолм ще вземем...

Къща с красива фасада в Албершвенде, Германия 3

Баварските замъци и Октоберфест (1): Залцбург, Химзее и Бодензее

Без да спираме пътуването до Скандинавия на Влади, ще го пратим на Октоберфеста – по пътя обаче ще минем през Залцбург и Химзее. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част първа Залцбург, Химзее и...

Парк Вигеланд в Осло, Норвегия 5

Берген и Осло (3 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, която разгледахме подробно, а днес продължаваме с Осло и Берген в Норвегия. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част трета Ден шести –...

При Винету в ГДР без грижи 11

При Винету в ГДР без грижи

Отдавна не бяхме публикували спомени от несъществуващи държави или невъзможно за повтаряне пътешествия – днес Цветан ще ни разкаже за една негова ученическа екскурзия до несъществуващата днес Германска демократична република. Т.к. в разказа са...