Archive for the tag 'мотор'

Ное. 02 2016

За Балканите с любов

С Фори заминаваме за Косово – с него често пътуваме натам и винаги е приключение! Приятно четене: За Балканите с любов С мотор до Косово и Албания Всичко започна така. Седя си в сумрака насред главният международен път „Е н’ам си к’во си“ в края на България, в края на град Трън и в началото […]

апр. 14 2016

Фори из Балканите (6): Косово

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и премина към Косово. После влязохме в Албания – при ходжата на село Тропоя, продължихме из албанските планини,  спряхме при гораните – непризнатите от никого български мюсюлмани в Албания и Косово, а днес през Косово и Македония ще пътуваме към Обеля 😉  Приятно четене: Отново […]

апр. 08 2016

Румъния – Молдова – Приднестровие

Днес, с мотора на Борислав, ще направим една обиколка из Румъния и Молдова. Приятно четене: Румъния – Молдова – Приднестровие Белите петна на картата 23-26.07.2015 След като дефектиралият статор на алтернатора, довел до премеждията в края на предишното пътуване, е вече пренавит, а капаците на двигателя, зад които се крие свенливо – полирани, дойде време […]

апр. 06 2016

Истанбул с мотор (3): Гюлхане, Галата и нощен Босфор

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед. Днес ще продължим през парка Гюлхане към кулата Галата. Приятно четене: Истанбул с мотор част трета Гюлхане, Галата и нощен Босфор Започна да се свечерява и решихме да се пробваме да стигнем до […]