Етикети: мотор

Доломитите, Италия – На път за Алпите с мотор 1

Алпи 2017: Из Доломитите, Италия (2): През Пасо Валес и Моена до Рива дел Гарда

С Веселин продължаваме из Алпите и Доломитите. В първата част направихме прехода от България до Италия, а днес през проходите хоще завъртим около Моена и езерото Дел Гарда. Приятно четене: Алпи 2017: Из Доломитите,...

Планината Немрут – Източна Турция (Кюрдистан) с мотор 2

Източна Турция (Кюрдистан) с мотор (3 ден): От Арсамея през планината Немрут до Диарбекир

Продължаваме с Тони из Източен Анадол в Турция. Започнахме с преход от София до Йозгат, продължихме към Каменния път при Кемалие и Малатия, а днес ще минем през Арсамея, планината Немрут и ще разгледаме...

Каменният път – На мотор из Източна Турция (Кюрдистан) 1

Източна Турция (Кюрдистан) с мотор (2 ден): От Сивас през Каменния път на Кемалие до Малатия

Продължаваме с Тони из Източен Анадол в Турция. Започнахме с преход от София до Йозгат, днес продължаваме към Каменния път при Кемалие и Малатия. Приятно четене: От Сивас през Каменния път на Кемалие до...

Shahdad Desert Camp, – С мотор в пустинята Dasht-e Kavir, Иран 3

Из Иран (4): От Чак-Чак до лагер Shahdad Desert Camp в пустинята Дащ е Кявир

Продължаваме пътуването из Иран с мотора на Борислав – в първата част прекосихме Турция, преминахме от граничния Базарган до средата на пустинята Дащ е Кявир, продължихме през пустинята кък лагера Чак-Чак. Днес през Язд...

Айран с пяна – Йозгат – На мотор из Източна Турция (Кюрдистан) 1

Източна Турция (Кюрдистан) с мотор (1 ден): От София до Йозгат

А Тони започваме още едно пътуване с мотор – този път крайната цел е езерото Ван. Като за начало ще опитаме в един ден да мнем повече от 1200 километра, което значи да подминем...