Archive for the tag 'Москва'

юни 22 2015

Към малко познатата Беларус и всеизвестната Москва на 4 колела

Така се случи, че тази година няколко наши автора решиха да поемат към Белорусия и Русия. Днес, по повод включването на СССР в Антихитлеристката коалиция на 22 юни 1941г , ще минем по пътя на немската армия, дала повода за това съюзничество 😉 Приятно четене: Към малко познатата Белорусия и всеизвестната Москва на 4 колела […]

юни 04 2015

До Финландия на Голф (3): Москва

Продължаваме по пътя за Финландия с Голфа на Иван. Започнахме с Румъния и Лвов в Украйна, продължихме през Белорусия, а днес ще минем през Москва Приятно четене: Москва част трета на До Финландия на Голф Влизането в Русия беше съвсем комфортно. Всъщност, в контекста на митническия съюз Беларус-Русия-Казахстан отскоро вече няма граничен контрол между държавите […]

ян. 15 2015

Москва: Парк Коломенское (част 6 на „Из Русия с мотор“)

Продължаваме пътуването с мотор към Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, тръгнахме пеша да разгледаме центъра на града, а […]

Ное. 27 2014

Москва: Музей на авиацията (част пета на „Из Русия с мотор“)

Продължаваме пътуването с мотор към Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, а днес слизаме от мотора и тръгваме пеша […]