Archive for the tag 'море'

юли 15 2017

Аспровалта

А Антоан днес ще отскочим до Аспровалта. Приятно четене: Аспровалта Не мина много време от последния ми пътепис до Ловеч публикуван на сайта и аз се отправих на едно ново пътешествие. Този път реших, че вече му е дошло времето да нагазя толкова популярната в последно време сред нашите български летовници Гърция Тръгването бе както […]

юни 13 2017

Пролетно Халкидики (1): Кавала и Ставрос

Днес с Влади ще отскочим до Халкидики – като за начало ще минем през Кавала, за да отседнем в Ставрос. Приятно четене: Кавала и Ставрос част първа на Пролетно Халкидики Времето се затопли малко и трябва да се поразходим нанякъде. Без да бях решил накъде един ден разбрах, че имам да ползвам четири дена отпуска […]

мар. 02 2017

Из щата Манипур – Индия за последно (част 17 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която подробно изследвахме. После направихме няколко трека […]

сеп. 19 2016

Из Светите земи (3): Тиберия – Табха – Капернаум – Аман

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, после обиколихме от Кесария до Тиберия. Днес ще обиколим Галилейското езеро. Приятно четене: Из Светите земи част трета Тиберия – Табха – Капернаум – Аман Третият ден от нашето пътуване можем да отбележим с леко хаотичното препускане напред-назад в горната […]