Етикети: море

Остров Свети Никола, Хърватия 2

Седмица в Хърватия (3): Нудистките плажове край Пореч

Продължаваме с почиваката на Влади в Хурватия. Първо пристигмахме в Пореч, после обикаляхме из Върсар и Ровин, а днес ще обиколим с колело по съседните плажове и ще стигнем до остров Свети Никола. Приятно...

На море в Куба (Олгин) 1

На море в Куба (Олгин)

Днес… днес сме на море – на остров Куба. Приятно четене: На море в Олгин, Куба Тези записки представляват нЕкои мисли, разсъждения, описания на места и случки по време на пътешествието ми до Олгин,...

Морето и плажа на Аспровалта, Гърция 1

Аспровалта

А Антоан днес ще отскочим до Аспровалта. Приятно четене: Аспровалта Не мина много време от последния ми пътепис до Ловеч публикуван на сайта и аз се отправих на едно ново пътешествие. Този път реших,...

Пазара на майките (Ima market) – Индия, Манипур 2

Из щата Манипур – Индия за последно (част 17 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в...

Галилейското езеро, Израел 4

Из Светите земи (3): Тиберия – Табха – Капернаум – Аман

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, после обиколихме от Кесария до Тиберия. Днес ще обиколим Галилейското езеро. Приятно четене: Из Светите земи част трета Тиберия...

Ривиера Мая, Мексико 2

Мексикански работи (Мексико)

Мексико за американците е като Гърция за българите – отиваш там на море, защото Слънча… упс… Флорида ти е омръзнала 😉 Люси ще ни разкаже за тази американска Гърция 🙂 Приятно четене: Мексикански работи...