Archive for the tag 'море'

сеп. 19 2016

Из Светите земи (3): Тиберия – Табха – Капернаум – Аман

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, после обиколихме от Кесария до Тиберия. Днес ще обиколим Галилейското езеро. Приятно четене: Из Светите земи част трета Тиберия – Табха – Капернаум – Аман Третият ден от нашето пътуване можем да отбележим с леко хаотичното препускане напред-назад в горната […]

авг. 30 2016

Мексикански работи (Мексико)

Мексико за американците е като Гърция за българите – отиваш там на море, защото Слънча… упс… Флорида ти е омръзнала 😉 Люси ще ни разкаже за тази американска Гърция 🙂 Приятно четене: Мексикански работи От момента на кацането в Канкун, Мексико, ми се върти в главата, че в тази държава няма нищо лесно Трябва да […]

сеп. 08 2015

На плажа на Mamma mia – Острови Скиатос, Скопелос, Алонисос

Защо оставихте да стене… уппс… ами защото отидохме на Гърция! 🙂 Днес Адриана ще ни води на остров Скопелос, за да ни разкаже за мъките на беломорските почивки 😉 Приятно четене: Острови Скиатос, Скопелос и Алонисос Пътуване до Северните споради Най-вълнуващо в едно пътуване са очакването и подготовката. Като дете прекарвах безсънна нощ в очакване […]

авг. 04 2015

На море в Албания – Албанска Ривиера

Един от начините да помогнем на българския черноморски туризъм е да се запознаем с морето на близките ни, съседни страни. Всеки се сеща за Гърция и Турция на прима виста, но днес ще отидем на море в Албания. Радослава ще ни води там 🙂 Приятно четене: За Албания по съседски На море в Албания – […]