Archive for the tag 'Монсерат'

сеп. 17 2017

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния край на Африка. Ако миналата година обиколихме пет спорни района, непризнати от световната общност (Северен Кипър, Абхазия, Крим, Донецката и Луганска […]

юни 15 2006

На Формула 1 в Испания – част 2

Продължение на пътуването до Формула 1 в Испания (началото е тук: На Формула 1 в Испания – част 1 На Формула 1 в Испания част 2 Мадрид Късно вечерта се добираме до Мадрид. За щастие или нещастие, хотелът ни е в лабиринта улички около Пуерта дел Сол. За съжаление GPS-ът е безпомощен, тъй като упорито […]

юни 15 2006

На Формула 1 в Испания – част 1

На Формула 1 в Испания Може в много неща да се различавам от съдружниците си, но по едно нещо си приличаме – безкрайната ни любов към Формула 1. Какво ли не сме правили в името на тази любов – инвестиции в двуметрови сателитни чинии в ерата преди кабелните телевизии, в нови чинии и дигитални сателитни […]