Archive for the tag 'Монпелие'

сеп. 17 2017

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния край на Африка. Ако миналата година обиколихме пет спорни района, непризнати от световната общност (Северен Кипър, Абхазия, Крим, Донецката и Луганска […]

авг. 17 2015

Сен Мари де ла Мер – В сърцето на Прованс

Таня продължава поредицата си за Южна Франция – днес сме в околностите на Монпелие в градчето Света Мария от морето (Сен Мари де ла Мер). Да видим откъде идва това странно име. Приятно четене: Сен Мари де ла Мер В  сърцето на Прованс – Екзотика и легенди Хрумвало ли ви е да се запитате какво […]

окт. 03 2008

Морски вълк ли съм или не съм?

Днес ще прочетем едни кратки бележки за едно пътуване по шосетата и моретата на Европата (от Белгия до Палма де Майорка). Т. к.авторът не ми е пратил снимки, ще съм много благодарен, ако някой го направи вместо него. Или с други думи търсят се илюстрации за описания маршрут. А сега: приятно четене: От Белгия до […]

окт. 24 2007

Езиков курс в Монпелие (6): Уикенд в Сет – „малката Венеция“

С един уикенд в близкия Сет и една изложба на импресионисти, Комитата завършва разказа си за френския езиков курс в красивия Монпелие. Но ще разкаже и за българската връзка в Окситания. Приятно четене: Уикенд в Сет – „малката Венеция“ и прибиране Шестият ден на Езиков курс в Монпелие Езиков курс в Монпелие, Франция – шеста, […]