Archive for the tag 'Монако'

февр. 21 2017

Лазурният бряг с деца (2 ден): Ница

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме миналия път с пристигане в Милано. Днес вече сме в Ница. Приятно четене: Ден 2, От Милано до Ница 29.06.2015 г. Този ден премина почти изцяло в път. Имахме предварително закупени билети за влак от Милано до Вентимиля, това е последния малък град преди границата с […]

Ное. 29 2016

С Голф до Португалия (2): Cinque terre, Генуа, Монако

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция. Днес вече сме между градчетата на Cinque terre и Монако. Приятно четене: С Голф до Португалия част втора Cinque terre, Генуа, Монако На следващата сутрин трябваше да изминем няколко стотин километра, за да стигнем до района на град Ла Специя, където планирахме […]

май 19 2016

Тенис-турнир в Монте Карло и неповторимата Ривиера

Време ни е за тенис, време ни е за Лазурен бряг! Бисер и Нели ще ни водят до Монте Карло, Ница и Лазурния бряг. Приятно четене: Тенис-турнир в Монте Карло и неповторимата Ривиера Всяка година през април в Монте Карло се провежда тенис-турнир от категория Мастърс 1000 Като такъв, в него участват най-силните тенисисти. Турнирът […]

юли 09 2014

Италианското и френско Средиземноморие

Днес заедно със Стоян, ще обоиколим едно от най-богатите крайбрежия на малката ни планета – италианско-френското Средиземноморие. Приятно четене: Италианското и френско Средиземноморие Италия – Франция Рим- Сицилия – Неапол – Помпей – Везувий – Пиза – Сиена – Флоренция – Синко Терре – Ница – Сен Тропе – Кан – Монако – Милано От […]