Archive for the tag 'Молдова'

юни 01 2016

До Киев и назад (2): Киев, Одеса, Приднестровие, Молдова

Завръщаме се от пътуванена Иван до Украйна – миналия път стигнахме до предградията на Киев, днес от Киев ще тръгнем обратно през Одеса и Молдова. Приятно четене: Киев, Одеса, Приднестровие, Молдова част втора на До Киев и назад Пристигнахме в Киев в късния следобед и веднага се срещнахме с моя приятел Станислав, който беше безкрайно мил и гостоприемен, […]

апр. 08 2016

Румъния – Молдова – Приднестровие

Днес, с мотора на Борислав, ще направим една обиколка из Румъния и Молдова. Приятно четене: Румъния – Молдова – Приднестровие Белите петна на картата 23-26.07.2015 След като дефектиралият статор на алтернатора, довел до премеждията в края на предишното пътуване, е вече пренавит, а капаците на двигателя, зад които се крие свенливо – полирани, дойде време […]

ян. 05 2015

С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно (Резюме 1)

Продължителност: два месеца и половина, от 23-ти юли до 6-ти октомври.

Изминати 30 хиляди километра, от които 2 хил. км. off-road по черни пътища в Монголия и 4 хил. км по доста лоши пътища в Сибир, Далечния изток и Украйна.

Маршрут:

• Средната и Северо-Западна част на Румъния;
  • Западна Украйна;
  • Обиколка на Беларус;
  • Европейска Русия през Москва и автономна република Башкортостан;
  • Западен Сибир от Челябинск до Новосибирск;
  • Планината Алтай и автономна република Алтай;
  • Монголия (3 хил. км., от които 2/3 по черни пътища), влизане през най-близкия западен и излизане през най-далечния източен граничен КПП;
  • Забайкалския край и Далечния изток през Хабаровск;
  • Японско море между Владивосток и Находка;
  • Обратно през Еврейската автономна област със столица Биробиджан;
  • Сибир от изток (Чита, автономна република Бурятия, езерото Байкал и Иркутск) на запад (през Красноярск към Тоболск, Тюмен и Екатеринбург);
  • Европейска Русия от Перм, през автономни републики Удмуртия, Татарстан и Марий-Ел, през Нижни Новгород и Вологда до Санкт Петербург;
  • На юг през Псков и Източен Беларус (Орша, Могильов, Гомел);
  • Украйна през Чернигов и столицата Киев;
  • Приднестровска Молдовска Република (Дубосари, Тираспол, Бендери);
  • Молдова (столицата Кишинев, Комрат, Тараклия);
  • Юго-източна Румъния, включително столицата Букурещ.

Целият маршрут се вижда на картата по-долу. Черният контур и стрелките от ляво на дясно очертават пътя на отиване. Синият контур и стрелките от дясно на ляво сочат маршрута на връщане.

Маршрутът до Японско море, през Монголия, и обратно

юни 10 2014

Украйна на мотор,2013(12): През Румъния към дома

Днес завършваме обиколката из Украйна с мотора на Антон. В първата част стигнахме до Молдова, после влязохме в Украйна и през Болград стигнахме до Одеса, посетихме Катакомбите на Одеса, разгледахме центъра на Одеса, отидохме до Музея за восъчните фигури в Одеса, а така също и на руска баня, стигнахме до Любимовка на Крим, и Балаклава […]