Archive for the tag 'Маракеш'

окт. 11 2016

Мароко (2): Сахара с джип и каньоните Дадес и Тодра

Продължаваме с Мишо и неговото пътуване из Мароко. Започнахме с Маракеш и нощуваме в пустинята Сахара, а днес освен с джип из пустинята ще разгледаме каньоните Дадес и Тодра Приятно четене: Мароко с Мишо и Теди Пътепис за екзотично Мароко с Мишо и Теди. Част втора Сахара с джип и каньоните Дадес и Тодра и Маракеш за финал […]

сеп. 04 2014

До Мароко със и „без багаж“

Днешният пътепис ще ни води до Мароко – ще придружим създателите на предаването „Без багаж“ из страната. Все пак съм длъжен да кажа, че пътеписът няма връзка със самото предаване и съм сигурен, че някой ден ще почерпят 😉 Приятно четене: До Мароко със и „без багаж“ Да преживееш едно истинско приключение заедно с екипа […]

Дек. 03 2013

Приказката Мароко (3): Водопадите Узуд и Маракеш

Днес звършваме пътешествието на Ирина през Мароко. В началото се качихме на връх Тубкал, после видяхме каньона Дадес и се разходихме из Сахара с камили, а днес ще посетим водопадите Узуд, Приятно четене: Приказката Мароко част трета Водопадите Узуд и Маракеш Ден осми Часът е 5.30 сутринта и е време за посрещане на изгрева. […]

окт. 24 2013

Приказката Мароко (1): Към връх Тубкал

Днес започваме едно пътуване из Мароко – като за начало ще се качим на Атласките планини. Наш водач ще бъде Ирина. Приятно четене: Приказката Мароко снежен Тубкал с дъх на Сахара част първа Към връх Тубкал 2-11.06.2011г. Помня деня, в който разглеждах албум със снимки със заглавие “Мароко – Атласки планини и Сахара”. Толкова силно […]