Archive for the tag 'Манчестър Юнайтед'

Дек. 02 2014

Обединено Спортно Кралство

А днес Стоян ще ни води из емблематични за съвременния спорт места из добрата стара Англия. Приятно четене: Обединено Спортно Кралство В края на годината обикновено се правят заключителните събития в редица спортове. Такъв е случаят и с мъжкия тенис, където кулминацията на цялата състезателна година се случва в Лондон в началото на ноември. Там […]

мар. 25 2010

До Театъра на мечтите и обратно (Old Trafford)

Днес отново ще посетим едно културно-масово мероприятие – отново ще бъдем на стадион, но вече няма да ходим на концерт, а ще посетим стадиона по прякото му предназначение: заедно със Стоян ще гледаме мача Манчестър Юнайтед – Фулъм от март тази година. Приятно четене и ‘айде наш’те!

Всяко хлапе, което си има любим футболен отбор си мечтае да гледа мач на този отбор на живо.

Това беше причината да посетя Манчестър, за да гледам Юнайтед на техния стадион Олд Трафорд.

Добре дошли на Old Trafford  – Манчестър, Англия

Закупих билет по Интернет и направих резервациите за самолет и хотел няколко месеца по-рано. Датата беше 14 март, мачът беше Юнайтед срещу Фулъм от Висшата лига. Пристигнах на летището в Манчестър и веднага обърках мястото за пасажера на предната седалка на колата, която ме очакваше. В банята на хотелската стая имаше два отделни чучура за студената и топлата вода. Въобще традициите в добрата стара Англия се спазваха отвсякъде.

Стадион Old Trafford  – Манчестър, Англия

Веднага се метнах на автобуса и се озовах на стадиона. Оказа се, че там има още много туристи като мен и дори трябваше да чакам на опашка за обиколка на стадиона и музея на клуба. Всичко това си заслужаваше – да си в съблекалнята на отбора, да минеш през тунела към терена на стадиона, да поседнеш на резервната скамейка, да видиш надпис на български „Добре дошли“ заради това, че българин играе в отбора. В музея пък има десетки купи като се откроява Требъла от 1999 г. На приземния етаж на стадиона има магазин с размерите на хипермаркет, в който се продават само артикули на отбора. Навсякъде историята на отбора се припомня и се отдава почит на загиналите в самолетната катастрофа в Мюнхен.