Archive for the tag 'манастир'

апр. 10 2017

Мианмар: От Таму към Мандалай (част 18 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която подробно изследвахме. После направихме няколко трека […]

мар. 08 2017

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (3): Отново Грузия

Продължавме из Кавказ заедно с Боряна – започнахме с Грузия, после отидохме в Армения, днес отново сме в Грузия Приятно четене: Отново Грузия част трета на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Тбилиси, Казбеги, Мцхета, Гори, Кутаиси С облекчение слизаме в Тбилиси. И по чиста случайност попадаме на ХО-ХО буса, който тръгва след […]

мар. 07 2017

Нови Атон: Свято Симоно Кананитски манастир (Абхазия, Грузия)

Кавказката седмица продължавам с разказа на Цветан от Абхазия – поредната окупирана от Русия територия на съседна държава (тази година нещо ни върви на подобни територии 😉 Майтапът настрана – ако решите да предприемете подобно пътешествие, трябва да сте готови да поемете риска от съдебно или друго преследване в страната, под чийто суверенитет е съответната […]

мар. 25 2016

Манастирът Арджеш на майстор Манол

Днес Цветан ще ни разкаже за манастира в Куртя де Арджеш, Румъния. Приятно четене:  Манастирът Арджеш на майстор Манол Размахвайки банкнотата от 1 лея лесно  открихме манастира в Куртя де Арджеш :). Трябваше само да преминем по  булеварда на Бесарабите до номер 1 пред погледа на влашкия войвода Бесараб. Манастирът Куртя де Арджеш ( Mănăstirea Curtea […]