Archive for the tag 'манастир'

Дек. 10 2017

Армения и Грузия с Дачия (5): Манастирите Хор Вирап, Нораванк и Татев

Продължавме пътуване към Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, бяхме в Ереван и Ечмиадзин, след манастира Гегард и римското светилище Гарни, днес ще обиколим манстиртите Манастирите Хор Вирап, Нораванк и Татев Приятно четене: Манастирите Хор Вирап, Нораванк и Татев И град […]

Дек. 09 2017

Мианмар: От Чокпадунг през Янгон към Мьявади (част 19 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която подробно изследвахме. После направихме няколко трека […]

Ное. 19 2017

Манастирът Сан Бернар, кучетата Сан Бернар и сандалите на Господ (Швейцария)

С Йорданка заминаваме за Алпите – сред католическите монаси, отгледали кучетата-спасители санбернар. Приятно четене: Манастирът Сан Бернар, кучетата Сан Бернар и сандалите на Господ (Швейцария) Завои и баири, и пак завои, и много баири – това е първото ни впечатление от Швейцария. Митничарите на границата са истински неутрални, достойни за името на държавата си. Всичко […]

апр. 25 2017

Анадолската обиколка с кола (2): Мардин

Заедно с Домоседа продължаваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, а днес сме в Мардин на кюрдска сватба, за да стигнем до Дара. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола част втора Мардин на кюрдска сватба С пристигането в Мардин се ориентирахме интуитивно до най-доброто място […]