Archive for the tag 'Малмьо'

Дек. 03 2017

Копенхаген, Дания (17 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме пътуване с джипа на Георги към нос Северен в Норвегия и назад. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск, разгледахме Мурманск, разходихме се […]

Дек. 18 2015

От Стокхолм през Малмьо, Германия и Будапеща (6 част на Екскурзия из Скандинавия)

Завършваме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължихме към Осло и Берген в Норвегия, после бяхме в Стокхолм,а миналия път ходихме до Хелзинки. Днес ще тръгнем обратно към България Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия шеста част От Стокхолм през Малмьо, Германия и Будапеща назад Ден 11 – […]

Ное. 04 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (6): Малмьо и Дания

Днес завършваме пътуването до Нордкап с последния етап – завръщането към България. Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север първоначално минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Последния път стигнахме целта – самия нос Северен, […]

февр. 17 2012

Европа преди Коледа (3): Копенхаген, Малмьо и Хамбург

Продължаваме снежната обиколка на предколедна Европа. Започнахме с Люксембург и Брюксел, бяхме вече в Антверпен, Хага и Амстердам, а днес ще продължим към Копенхаген, Малмьо и Хамбург. Приятно четене: Европа преди Коледа част трета: Копенхаген, Малмьо и Хамбург След 14 часа пристигнахме в Копенхаген Когато се събудихме сутринта във влака гледката беше като картина на […]