Archive for the tag 'Охрид'

февр. 23 2017

Екскурзия до Македония

Отдавна не бяхме ходили до Македония – Димитръ ще ни води до Скопие, Охрид и Битоля. Приятно четене: Екскурзия до Македония Гъстотата на мравуняка на автогара Сердика толкова рано сутрин в един съботен ден ме изненадва. „Следващия моля!“ крещи продавачката в пръскащата се по шевовете лавка още преди да съм си прибрал рестото и двата […]

авг. 14 2015

Охрид (На автостоп из Балканите (1))

Започваме още един автостоп – този път така ще обиколим из Македония и Албания, а наш водач ще бъде Петър. Приятно четене: На автостоп из Балканите първа част Охрид Македония Не мога да опиша колко много очаквах датата 15 юли (вторник), деня на тръгването ни на балканско пътешествие изцяло на автостоп Имахме задачи, които свършихме […]

февр. 06 2015

Македония с влак

Драмите на БДЖ в последно време, някак естествено подбудиха у редакцията да потърси отговор на въпроса Как е у комшиите? Днес Божидар ще ни води на железопътно приключение из Македония, като ще мине по думите му 98,9% от функциониращите релси в страната – да видим, какво ще видим 🙂 Като допълнителна информация – Македония няма […]

юли 10 2012

Охридското езеро и Мала Преспа (Македония и Гърция)

Днешният пътепис ще ни води до Охридското и до Преспанското (по-скоро Мала Преспа) езеро. Наш водач ще бъде Димо. Приятно четене: Охридското езеро и Мала Преспа  из Македония и Гърция След като миналата година по непредвидени обстоятелства се наложи да отложим всички пътувания, тази година ще се наложи да наваксваме с плановете. Та, така се […]