Етикети: Македония

Чудна страна, не ке бъде гръчка тя:-)

Александър Македонски – Скопие, Македония 0

Македония за Трети март (3): Скопие

Завършване пътуването из Македония с Мира. Започнхаме с град Охрид, бяхме до Св.Наум и Билянините извори, а днес ще се приберем през Скопие. Приятно четене: Скопие град на контрасти част трета на Македония за...

Плаж в Струга – Охридско езеро, Македония 1

Македония за Трети март (2): Билянините извори и Св.Наум

Продължаваме из Охрид заедно с Мира. Започнхаме със самия град Охрид, а днес сме до Св.Наум и Билянините извори. Приятно четене: Охрид: Билянините извори и Св.Наум Защо се въртяхме около камък и местните ни...

Магазин за обувки Охрид, Македония 1

Екскурзия до Македония

Отдавна не бяхме ходили до Македония – Димитръ ще ни води до Скопие, Охрид и Битоля. Приятно четене: Екскурзия до Македония Гъстотата на мравуняка на автогара Сердика толкова рано сутрин в един съботен ден...

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна...