Archive for the tag 'магистрала'

февр. 17 2016

Истанбул с мотор (1): Лудо пристигане

Започваме един разказ за непознатия Истанбул. Наш водач ще бъде Тони – приятно четене: Истанбул с мотор част първа Лудо пристигане Края на Септември 2015 г. се събираха четири почивни дни и с Петя решихме да отскочим с мотора до Истанбул. Аз бях ходил да гледам Formula 1 там през 2008 г. (пътепис за което […]

Ное. 10 2015

За джуджетата на Вроцлав (Полша – 1 част)

Днес Деси ще ни води до Полша – като за начало ще разгледаме Вроцлав. Приятно четене: За джуджетата на Вроцлав и някои други градски обитатели в Полша част първа Вроцлав Магистрали и винетки След последните посещения на любимата ми Швейцария не бях пътешествала, което не значи, че ми е липсвало желание. Впоследствие възникна и необходимост […]

авг. 27 2014

Беларус (Белорусия) и замъкът Мир (3): От Мир към Русия

Продължаваме с пътуването на Тони през Белорусия. Запознахме се как да си извадим белоруск виза и стигнахме до замъка Мир, който разгледхаме подробно. Днес ще поемем по пътя на Наполеон в посока Русия. Приятно четене: Приятно четене: Беларус (Белорусия) и замъкът Мир част трета От Мир към Русия След като приключихме с […]

юли 30 2014

Беларус (Белорусия) и замъкът Мир (1): От визите към замъка

Днес с помощта на Тони ще открием нова за нашия сайт страна – Белорусия или Беларус, както е по-известна днес (за мене пък името Беларус е думата за трактор, но това е тема на друг разговор ;). Пътуването през Беларус е часто от едно пътуване до Русия, което… дразня ви… може да се появи скоро […]