Етикети: Любляна

Езеро Гарда – Лаго ди Гарда, Италия 1

Италианските езера (1): Краня и Лаго ди Гарда

Отново сме с Влади – този път той ще ни заведе до няколкото италиански езера, които често служат и са служили за декор на не един филм (Бандата на Оушън 😉

Доломитите, Италия – На път за Алпите с мотор 1

Алпи 2017: Из Доломитите, Италия (1): Езерото Саурис и Кортина д’Ампецо

Стига толкова Близък Изток, Мала Азия и изобщо – все места, с които снегът е катастрофа, да тръгнем по място, където снегът е обичайна част от пейзажа през зимата. С Веселин тръгваме към Алпите....

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния...

Блед, Словения – Португалия с Голф 3

С Голф до Португалия (1): Любляна, Блед и Венеция

Започваме едно пътешествие до най-западната точка на нашия континент – по пътя към Португалия наш водач ще бъде Иван. Започваме с Любляна, Блед и Венеция. Приятно четене: С Голф до Португалия част първа Любляна,...

Любляна, Словения 6

Загреб и Любляна (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 2 част)

Днес Елена ще ни разкаже за Загреб и Любляна – част от тазгодишното ѝ пътуване из Европа тази година, и с чийто изводи и съвети се запознахме предишния път. Приятно четене: Пътуване из Европа...

Алпи, Австрия 10

Пътуване из Европа с кола, 2015

Ели ще ни разкаже за тазгодишното ѝ пътуване с кола из Европа. Днес разбира се, е само кратката, обобщена версия, така че да се подразните и да чакате с нетърпение подробните части от пътеписа...