Archive for the tag 'лъв'

февр. 20 2015

Ботсвана и Замбия

Днес Иван и Петя ще ни прекарат по един рядко минавам от българи маршрут – през Ботсвана и Замбия на път към Малави. И все пак ще има и сафари 🙂 Приятно четене: Ботсвана и Замбия транзитно На път за Ботсвана водачите ни разказаха най-интересните детайли от съвременната им история, която е доста иронична […]

февр. 12 2015

Зимбабве (2): Антилопе парк и водопадът Виктория

Продължаваме с пътуването на Иван и Петя из Зимбабве – миналия път се запознахма със страната и националния парк Матопос. Днес на ред са паркът Антелопе и водопадите Виктория. Приятно четене: Зимбабве част втора Антилопе парк и водопадът Виктория Въпреки убежденията на Анди и негативното му представяне на Антилопе парк, ние нямахме търпение да […]

окт. 14 2014

Живоносният извор в Истанбул (Рибният манастир)

Днес Цветан ще ни води до Цариград, на посещение в Рибния манастир, който изглежда сме разрушавали – ние, българите – в един определен момент. Но – спокойно, и папата оживя, и Райхстагът е в прекрасна форма – така че: приятно четене 🙂 Живоносният извор в Истанбул Рибният манастир на Св.Богородица Като истински поклоници нека тръгнем […]

май 23 2014

Южна Африка – очаквай неочакваното (2): Национален парк Крюгер

Продължаваме из Южна Африка.заедно с Иван и Петя. Вече бяхме в Йоханесбург, а днес сме в националния парк Крюгер. Приятно четене: Южна Африка Очаквай неочакваното част втора Национален парк Крюгер Първите дни от пътуването бяха отделени на Националния парк Крюгер Настанихме се на къмпинг, прилепен за оградата на парка, където вечер спокойно чувахме […]