Archive for the tag 'Лугано'

февр. 16 2010

Из Стария свят с влак (Европа)

Е, тé така се прави! Приятно четете:

И ако казват, че размерът не е от значение – хората са в грешка.

Лятото направихме нещо, поне за мен, мащабно. Едно пътуване, чието планиране всеки път включваше все повече дестинации и в крайна сметка обхвана Стария свят.

Една сутрин се качихме на влака за Белград

с билети Interrail и неусетно стигнахме. И продължихме към Будапеща, като кондукторът с тих глас каза да внимаваме, защото през нощта имало много крадци и да отваряме спалното само ако е той.

Е, Будапеща си е Будапеща.

И да, колкото и да харесвам София – тук нямаме такъв Парламент:

Парламентът в Будапеща, Унгария

После, проклинайки защо нямаме пари за градски транспорт, стигнахме до гарата и хванахме влака за Братислава.

мар. 27 2009

На ски в Австрия – Зьолден

Не само в Банско и Боровец — и в Австрия могат да се карат ски! Не знаехте ли?;-)

Ето един кратък отчет за ски в Алпите. Приятно четене:

На ски в Австрия — Зьолден

София — Грац — Зьолден — Лугано — Обергургл — Мендрисио — Залцбург — Будапеща — София

Качил съм се на ски на 4 годишна възраст и оттогава не съм слизал от тях през зимата:) От малък бях чувал за Алпите и ски-курортите там. За щастие тази година имах възможност да ги посетя с група приятели.

По Коледа направихме оперативка под формата на групово пиене и решихме, че мястото ще е Зьолден в областта Йоц (Австрия).

Долината на Зьолден в Алпите

Пътуването от София до Зьолден отнема около 15—16 часа спокойно шофиране. Както всички знаем зорът е до Ниш, а след влизането в Унгария всичко е песен.