Archive for the tag 'лодка'

апр. 27 2017

Мурманск, Турбаза 49 км (10 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск. разгледахме Мурманск, […]

апр. 14 2015

Бале в Централна Америка (5): Към Тортугеро по реката Парисмина (Коста Рика)

Продължаваме с приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, бяхме в селцето Санта Фе, за последно в Панама бяхме в Бокас дел Торо, а в предишната част минахме границата с Коста Рика и се озовахме в Парисмина. Днес продължавме към Тортугеро – да видим как се вади заседнала лодка […]

апр. 01 2015

Бале в Централна Америка (4): Лимон и Парисмина в Коста Рика

Продължаваме с приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, бяхме в селцето Санта Фе, а за последно в Панама бяхме в Бокас дел Торо. Днес минаваме границата и откриваме джунглата на Коста Рика. Приятно четене: Лимон и Парисмина в Коста Рика част четвърта на Бале в Централна Америка След […]

мар. 07 2015

С лодка по Камчия

Днес Тихомир ще ни води на разходка с кану по река Камчия – с истинско речно корабокрушение. Да видим как ще се измъкнат – приятно четене: С лодка по Камчия Корабокрушение по Камчия Светкавица разцепи черното небе. Ниските облаци бягаха бързо над главите ни, а ние подгонени от тях и сипещия се дъжд тичахме към […]