Archive for the tag 'Лименас'

мар. 17 2017

Пътуване до остров Крит (5 до 8 ден)

Продължаваме с пътуването на Галена из Крит – започваме с Лиманас и плажа Елафонисос. Днес продължаваме към Ираклион, двореца Кносос и остров Хриси. Приятно четене: Пътуване до остров Крит втора част (5-и до 8-и ден) Ден пети На другата сутрин се събудихме в мрачното и ветровито Малеме, но решихме, че трябва да направим една кратка […]

апр. 14 2014

Залези над гръцките острови (5-5): Порто Лагос и Лименас (на Тасос)

Продължаваме обиколката с лодката на Димитър из северните егейски острови на Гърция –  вече бяхме на Диапорос, бяхмедо остров Амуляни, плавахме край манастирите на Света Гора – Атон, последния път изминахм разстоянието между остров Тасос и Алекснадруполис (Дедеагач), а днес ще поемем обратно към Порто Лагос и столицата на Тасос – Лименас Приятно четене: Залези над гръцките острови Пета […]

дек. 11 2013

Късно лято в Тасос (3): Лименас и Кавала

Днес завършваме разходката из остров Тасос. В началото Анжело ни води до Потос и манастира Св.Архангел Михаил, после поехме към Алики, Потамия и Панагия, а днес ще обърнем повече внимание на град Тасос (Лименас) и на отсрещната Кавала.  Приятно четене: Късно лято в Тасос част трета Лименас и Кавала гр. Тасос (Лименас) Древния град В непосредствена […]