Етикети: летище

Венеция, Италия 0

Венеция за 3 дни (Съвети за пътуване)

Днес Дарина ще ни даде малко идеи как да си организираме пътуване до Венеция. Приятно четене: Венеция за 3 дни съвети за пътуване Пътуването ни за Венеция започна с това да намерим евтини билети...

Гибралтар 0

Гибралтар

„С питане до Цариград се стига“ е примерът, който ще следваме за да намерим днешната ни цел – Гибралтар. Питащият ще бъде Данаила 🙂 Приятно четене: Гибралтар – Несъществуващ на пътните табели Зимата се...

Храм Юнхъгун – Пекин, Китай 1

Пекин (Китай)

Днес Петя ще ни води до Пекин – да видим какво толкова има в китайската столица (има, има – четете!) Приятно четене: Пекин (Китай) Тръгнах за Китай в края на март. От София се...

Унгария и Словакия 9

Музей на авиацията в Кошице, Словакия (2 част на През Източна Европа с джип)

По пътя към нос Северен в Норвегия, след преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спираме в Музея на авиацията в Кошице. Приятно четене: Музей на авиацията в Кошице, Словакия част втора на През Източна Европа с...