Archive for the tag 'летище'

окт. 21 2016

Гибралтар

„С питане до Цариград се стига“ е примерът, който ще следваме за да намерим днешната ни цел – Гибралтар. Питащият ще бъде Данаила 🙂 Приятно четене: Гибралтар – Несъществуващ на пътните табели Зимата се бави, за ужас на фермерите и за наше задоволство. Испанският „Слънчев бряг“ оправдава името си и ако го нямаше понякога бриза, […]

окт. 19 2016

Лазурният бряг с деца (1 ден): До Милано

Започваме още едно пътуване с Тони – тази път няма да сме на мотор, а ще пътуваме със: – метро – шътъл бъс – самолет – нормален влак – TGV високоскоростен влак – трамвай – такси – корабче – автобус – колело – влакче за разходка – автомобил под наем – асансьор – лифт – […]

окт. 12 2016

Пекин (Китай)

Днес Петя ще ни води до Пекин – да видим какво толкова има в китайската столица (има, има – четете!) Приятно четене: Пекин (Китай) Тръгнах за Китай в края на март. От София се качихме на самолета за Виена, а от там за Пекин. Не съм и очаквала, че ще ни качат на такова превозно […]

авг. 24 2016

Музей на авиацията в Кошице, Словакия (2 част на През Източна Европа с джип)

По пътя към нос Северен в Норвегия, след преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спираме в Музея на авиацията в Кошице. Приятно четене: Музей на авиацията в Кошице, Словакия част втора на През Източна Европа с джип Сутринта скокнахме що годе в нормално време – около 08:00 ч… Аз продължих битката с компютъра, а жената реши да се […]