Етикети: Латвия

Не бъркайте Латвия с Литва – и двете са по-напред от нас (засега)

Рига, Латвия 15

От Бялисток до Рига в Латвия (3 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, а днес от Полша ще пристегнем в Рига,...

До Финландия на Голф (6): През Литва, Латвия и Естония

Започваме връщането от Финландия с Голфа на Иван. Започнахме с Румъния и Лвов в Украйна, продължихме през Белорусия, минахме през Москва, Новгород, Санкт Петербург и Виборг, последния път достигаме крайната си цел – Хелзинки...

Замък Цесис (Венден), Латвия 1

Замъкът Цесис (Cēsis) или Венден (Wenden) – Латвия (2): Празникът

Продължаваме със замъка Цесис, наричан още Венден в Латвия. Започнахме с малко история, а днес ще продължим с празника на замъка. Приятно четене: Замъкът Цесис (Cēsis) или Венден (Wenden) Латвия Част втора Празник на...

Даугавпилс, Латвия (част 11 от „Из Русия с мотор“) 3

Даугавпилс, Латвия (част 11 от „Из Русия с мотор“)

Започваме края на пътуването с мотор към Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден –...

Пещерата Гутман и замъкът Турайда (Латвия) 4

Пещерата Гутман и замъкът Турайда (Латвия)

Продължаваме с разходката на Цветан иаз района на латвийския град Сигулда – предишния път бяхме ва замъка Сигулда, а днес ще минем през пещерата на Гутман и замъка Турайда. Приятно четене: Пещерата Гутман и...

Замъкът Сигулда (Латвия) 2

Замъкът Сигулда (Латвия)

Цветан ще ни води днес до Латвия, за да ни покаже средноверковния замък край Сигулда. Приятно четене (политическите пристрастия са на автора):  Замъкът Сигулда (Латвия)  Зегеволд — Segewold В балтийските страни лятото трае една...