Archive for the tag 'кушия'

февр. 28 2010

По Искърското дефиле(2): Седемте престола

Продължаваме с разказа на Касиопея за тазгодишния Тодоровден. Вече бяхме на кушията в Зимевица, а сега ще продължим към манастира Седемте престола и Осеновлаг. Приятно четене:

По Искърското дефиле

част втора:

Седемте престола

Подпомагани от gps-а, то не че много се налагаше, но ей така за спорта пристигнахме на следващото от нашето пътешествие…

Манастир „Седемте престола”:

Манастир Седемте престола

Манастирска черква Рождество Богородично – манастир Седемте престола

Манастир Седемте престола – вътрешен двор и жилищната част

След като разгледахме манастира, глада взе да се обажда и си викаме къде, къде и гледаме една табела: „Чифликъ Ненкови“ на 7,5 км нагоре по пътя имало хапка, пийка, щрауси и други неща… Бях чела в нета за него. Ми няма какво да се маем, метнахме се на колата и газ по серпентините…

мар. 19 2007

С французойка по Тодоровден

Понеже напоследък пътувам често, разпитвам пътувалите хора, които пишат в най-различни форуми. Докато търсех някой, който познава Кападокия и Коня в Турция, попаднах на една млада дама от Франция — Каролин. Тя се оказа голям познавач на турските забележителности и ми оказа неоценима помощ в намирането на подходящи хотели и пансиони през лятото на 2006 година. В началото на есента забелязах постинг със заглавие „Тодоровден“ във франкофонския форум, в който си пишехме. С огромно любопитство […]