Archive for the tag 'Кухня и ресторанти'

окт. 09 2015

България: Национална кухня

Теодора ще ни води из националните кухни на България и съседите 🙂 Приятно четене: Националната кухня на България и разликите със съседите Много обичам да чета кулинарни книги. Нямам предвид изреждане на рецепти, а интересни истории, снимки, преживявания, обяснения, които към 23:30 са те подгонили из къщата и след като геройски си бягал половин час, […]

сеп. 14 2015

Златният храм в Амритсар (Индия – част 11 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която подробно изследвахме. После направихме няколко трека […]

авг. 28 2015

Из Южна Франция с нож, вилица и бележник

На фона на бежанската вълна, днес ще си говорим за … френска кухня. Не, че ще реши нечий проблем, но със сигурност ще ни зарадва сетивата и ще знаем към какво можем да се стремим 🙂 Приятно четене: Из Южна Франция с нож, вилица и бележник Когато подбират дестинациите си за ваканция, някои хора се […]

май 15 2008

Охрид – съвети за пътуване и малко общи впечатления

По първомайско-гергьовските празници решихме да идем до Охрид. Не можахме да си направим резервация за хотел и затова отидохме на „прима виста“. Прекарахме чудесно, за което до дни ще се появи подробен пътепис, а днес ви предалгам малко съвети за пътуване до Охрид, цени, валута, пътища и малко общи впечатления: Eдно импровизирано пътуване до Охрид, […]