Етикети: Кухня и ресторанти

Хмммм, колко е вкусно – разкази с хапване и ресторанти

България: Национална кухня

Теодора ще ни води из националните кухни на България и съседите 🙂 Приятно четене: Националната кухня на България и разликите със съседите Много обичам да чета кулинарни книги. Нямам предвид изреждане на рецепти, а...

Златният храм в Амритсар – Пенджаб, Индия 6

Златният храм в Амритсар (Индия – част 11 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в...

Охрид – съвети за пътуване и малко общи впечатления

По първомайско-гергьовските празници решихме да идем до Охрид. Не можахме да си направим резервация за хотел и затова отидохме на „прима виста“. Прекарахме чудесно, за което до дни ще се появи подробен пътепис, а...

Пътуване до Копенхаген(1)

Започваме едно пътуване до и из Копенхаген. Гамар ще е наш водач – приятно четене: Пътуване до Копенхаген част първа И така, ето ни на летището в София 7 сутринта. Пътуването започна леко неприятно,...

Св.София, Трабзон 7

Църкви и манастири из Македония

Днес ви представям едно пътуване из манастирите и църквите на Македония. Един такъв тур е най-добре да се направи с кола. Иначе до Скопие и Охрид има редовни автобусни линии, отскоро има и директен полет до Скопие (от София), влак — няма. Така че, ако не е организирана екскурзия с автобус — другият...

Кулата-фар в крепостта Ег Морт – Прованс, Франция 4

Езиков курс в Монпелие (5) Френска кухня, вулгарни студентки и още интернационални запознанства.

Курсът на Комитата по френски в прекрасния град Монпелие продължава с разговори на жени за мъже и с френска кухня. Приятно четене: Френска кухня, вулгарни студентки и още интернационални запознанства Езиков курс в Монпелие...

Ооо, Шанзелизееееее 3

Ооо, Шанзелизееееее

С този разказ продължавам серията разкази за Франция, Париж и французите, предложени за публикуване по повод мейл от един възмутен (от Париж) читател на блога. И така: Ооо, Шанзелизееееее Париж, Франция подготовка полетът беше с българия еър и айде до тук с папагалските статии за изключителната и уникална кирия...

Рим, Италия (1) 2

Рим, Италия (1)

Рим, Италия Ден първи До последно вярвах, че ще успея да си легна към 10 вечерта и да поспя 5 часа преди полета, но уви. В 12 и половина все още циркулирах из къщата,...