Archive for the tag 'Куманово'

апр. 14 2016

Фори из Балканите (6): Косово

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и премина към Косово. После влязохме в Албания – при ходжата на село Тропоя, продължихме из албанските планини,  спряхме при гораните – непризнатите от никого български мюсюлмани в Албания и Косово, а днес през Косово и Македония ще пътуваме към Обеля 😉  Приятно четене: Отново […]

авг. 14 2015

Охрид (На автостоп из Балканите (1))

Започваме още един автостоп – този път така ще обиколим из Македония и Албания, а наш водач ще бъде Петър. Приятно четене: На автостоп из Балканите първа част Охрид Македония Не мога да опиша колко много очаквах датата 15 юли (вторник), деня на тръгването ни на балканско пътешествие изцяло на автостоп Имахме задачи, които свършихме […]

дек. 03 2007

Днес Златомир ще ни води на едно от фундаменталните си пътешествия, по време на което не успява да влезе в Косово – приятно четене: На мотор от България през Македония до Албания и Гърция или как не влязох в Косово Мдааа, няма си работа дявола и човърка ли човърка… Абе, защо не запаля мотора и […]