Archive for the tag 'Кристияния'

ное. 04 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (6): Малмьо и Дания

Днес завършваме пътуването до Нордкап с последния етап – завръщането към България. Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север първоначално минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Последния път стигнахме целта – самия нос Северен, […]

авг. 24 2011

Копенхаген (5 дни в страната на Малката русалка, Лего и Туборг (1))

Днес ще започнем един северен пътепис. Росица ще ни води до Дания, а вие се подгответе за нещо красиво и интересно. Приятно четене: Пет дни в страната на Малката русалка, Лего и Туборг част първа Копенхаген Дълго мислене и премисляне как да преборим високите датски цени и да пътуваме и разглеждаме максимално. Най-добро решение виждаме […]

февр. 04 2008

Втори ден в Копенхаген (До Дания и назад (4))

Продължаваме с приключенията на Бале в Дания (предишната част е тук>>>, а началото – ето тук>>>) До Дания и назад четвърта част Копенхаген, ден втори На следващата сутрин нашите домакини пак се изстреляха на работа в ранни зори. По това време Сашо изпълняваше отговорната, дипломатическа задача „боядисване на ограда с блажна боя“. Ние пък си […]