Archive for the tag 'крепост'

Дек. 10 2017

Два дни в Солун

След като Влади се прибра от Хърватия, реши, че не му се прибира още окончателно, и вместо да тръгне към дома, хваща автобуса и отпрашва за Солун. Приятно четене: Два дни в Солун Епилог на Седмица в Хърватия с Влади Ден осми – 08. 09. 2017 – купона продължава на друго място, даже в друга […]

окт. 24 2017

С Голф из Кавказ (5): Гори, Местия, Ушгули и Батуми, Грузия

Завършваме пътуването с Голфа на Иван из Кавказ. То започна с преход през Турция до Грузия, бяхме в Ереван, Армения и при хачкарите в Норатус, бяхме Тбилиси и Шеки, а така също и Баку. Днес сме в Грузия – в Гори, Местия, Ушгули и Батуми Приятно четене: Гори, Местия, Ушгули и Батуми, Грузия част пета […]

юли 15 2017

Пролетно Халкидики (2): Около Атон и Неа Врасна

Завършваме пролетната разходка на Влади до Халкидик– бяхме в Кавала и Ставрос, днес ще идем до Атон и Неа Врасна. Приятно четене: Около Атон и Неа Врасна част втора на Пролетно Халкидики На сутринта се събуждам към 6 ч, и се приготвям за днешния ден – след закуска отиваме до Уранополи, откъдето разходката продължава с […]

юни 20 2017

Сигишоара – родният град на Дракула

Днес с Цветан ще ходим до родното място на Дракула – Сигишоара в Трансилвания, Румъния. Приятно четене: Сигишоара родният град на воеводата Влад Цепеш (Дракула) Сигишоара е може би най-колоритния и прекрасен град в Трансилвания – паметник на културата на ЮНЕСКО в Румъния. Основан е от римляните след победата им над даките и траките под […]