Archive for the tag 'Косово'

Ное. 02 2016

За Балканите с любов

С Фори заминаваме за Косово – с него често пътуваме натам и винаги е приключение! Приятно четене: За Балканите с любов С мотор до Косово и Албания Всичко започна така. Седя си в сумрака насред главният международен път „Е н’ам си к’во си“ в края на България, в края на град Трън и в началото […]

апр. 14 2016

Фори из Балканите (6): Косово

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и премина към Косово. После влязохме в Албания – при ходжата на село Тропоя, продължихме из албанските планини,  спряхме при гораните – непризнатите от никого български мюсюлмани в Албания и Косово, а днес през Косово и Македония ще пътуваме към Обеля 😉  Приятно четене: Отново […]

мар. 29 2016

Фори из Балканите (5): Албания: При гораните в Шищавец

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и премина към Косово. После влязохме в Албания – при ходжата на село Тропоя, продължихме из албанските планини, а днес ще тръгнем отново в посока Косово, но ще спрем при гораните – непризнатите от никого български мюсюлмани в Албания и Косово.  Приятно четене: Албания: При […]

ян. 14 2016

Фори из Балканите (2): Косово

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и което продължава днес към Косово. Приятно четене: Косово част втора на Фори из Балканите Първоначалната ни идея беше да станем прилично рано, да пийнем по кафе за разсънване в съседното ресторантче, да си стегнем багажа и нейде най-късно 8 – 8.30 да […]