Archive for the tag 'кораб'

Ное. 11 2015

До Хелзинки и обратно на ферибот (5 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължихме към Осло и Берген в Норвегия, а за последно бяхме в Стокхолм. Днес от Стокхолм ще вземем ферибота и ще идем до Хелзинки Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия пета част До Хелзинки и обратно на ферибот Както казах […]

Дек. 04 2014

Лефкада и Парга (2 част на Чарът на Йонийските острови)

Продължаваме с разказа на Влади за Йонийско море. Миналия път бяхме в Митикас и Превеза, а днес сме на Лефкада и Парга. Приятно четене: Лефкада и Парга част втора на Чарът на Йонийските острови Ден трети. Закуска. Днес имаме целодневен круиз – Отиваме до остров Лефкада, от там вземаме корабчето MAKEDONIA PALACE и поемаме на […]

Ное. 14 2014

Хаваи – вече и наяве!

Днес Руми ще ни води на круиз из Хаваите. Който не слуша, ще го заточим на остров Мауи!  Приятно четене: Хаваи вече и наяве! 15-23 август 2014 Хавай е последният – 50-ти щат на САЩ, едва от 1959 г., а също и най-северната островна група в Полинезия, насред Тихия Океан. Тук, в Хавай, се отнасят […]

февр. 25 2014

Санторини: в прегръдките на вулкана

Гответе се, гответе се –  идва лятото и романтикате, която беше в машините ) ще се премести към залезите, виното и гледките 🙂 Днес Тихомир ще ни води до остров Санторини и освен гледките ще ни даде и смислени съвети и идеи за едно пътуване до там. Приятно четене: Санторини в прегръдките на вулкана Съвети […]