Archive for the tag 'колония'

мар. 31 2009

Мароко през зимата (3): Легзира и Сауера

Днес ще прочетем трета и последна част от пътуването на Жаклин до Мароко. Започнахме с Казабланка и Маракеш, а за последно я оставихме в Пустинята и океана. Сега ще продължим с Легзира и Сауера. Приятно четене:

Мароко през зимата — Легзира и Сауера

част трета

Неземната Легзира

Както споменах в предишната част, крайната цел на цялото пътуване на юг по крайбрежието на Атлантическия океан, беше местността Легзира. Мястото се състоеше от три скални арки, оформени от най-големия творец — природата, а между тях сгушени малки райски кътчета. На най-широкото място имаше 3—4 хотелчета, но понеже беше зима (26—28 градуса!), само 2 от тях работеха.

Първоначалната ни идея беше да наемем стая в едно от тях, но първо, че имаше голяма група тинейджъри на сърф училище, второ през деня нямаше ток, а вечер пускаха някакви генератори, та да виждаш къде стъпваш и къде и с кого си лягаш! Ние, разбира се, прекарвахме колкото се може повече време на плажа, обядвахме на терасата на едното хотелче, пиехме чай на терасата на другото, а през останалото време се любовахме на арките, мързеливо излегнати на плажа…. Ми, тежка работа, ама се справихме! Пламен изкара почти 1 „работен“ ден в катерене по скалите, така че да имаме снимки на този природен феномен от всички страни, а аз — сам юнак на плажа! Легзира не е за разказване, тя е за гледане, съзерцаване — пълна наслада за сетивата! Този път с по-малко текст и повече снимки, които дано да успеят да ви заредят с екзотичната красота на това далечно и гостоприемно място! Както се казва: „Enjoy!“

Пътят стръмно завива надолу и все още нямаш ясна представа какво да очакваш от мястото!

Две от хотелчетата на плажа с големи тераси и невероятна гледка към океана

На терасата! Това е един от стопаните на хотела, който май се явява и местния спасител!

Разходка по плажа

И изведнъж виждаш арките!!!

И минаваш под тях и не можеш да повярваш, че дори и за малко си част от това райско място!