Archive for the tag 'Коледен базар'

мар. 16 2020

По Коледа в Бремен, Германия

В северната част на Германия, на около 130 км от Хамбург в североизточна посока и на приблизително същото разстояние от Хановер, само че на юг, се намира Бремен, един от най- старите градове в земите на келтите и франките.
Поела своя път от Тюрингия, през Рейн- Вестфалия и Долна Саксония към Северно море, през града преминава величествено красивата река Везер, обгърнала го с елегантна синя прегръдка. За пръв път пристъпвах по Пътя на приказките в Германия.

мар. 25 2019

Предколедна Прага

С Влади – на път! Този път той ще ни разходи до Прага в навечерието на Коледа. Приятно четене:

апр. 28 2014

Будапеща – красавицата на Дунав

Днешният пътепис ще ни води до Будапеща, а водач ще ни бъде Милена. Приятно четене:     Будапеща – красавицата на Дунав     По принцип избягвам да планирам пътувания през зимата и особено по коледните и новогодишните празници. Студено е, навсякъде е пълно с тълпи туристи, цените са високи, времето е непредвидимо и вероятността […]