Archive for the tag 'Китай'

сеп. 17 2017

От Улан Батор до Пекин през пустинята Гоби

След като посетихме Чингиз хан, днес с Цветан продължаваме през Монголия и пустинята Гоби към Пекин: на влак, на джип и с автобус. Приятно четене: От Улан Батор до Пекин или за по-евтино през Замин Ууд- Ерлиан в Гоби с влак, джип и автобус Между Улан Батор и Пекин е пустинята Гоби и ние трябва […]

окт. 12 2016

Пекин (Китай)

Днес Петя ще ни води до Пекин – да видим какво толкова има в китайската столица (има, има – четете!) Приятно четене: Пекин (Китай) Тръгнах за Китай в края на март. От София се качихме на самолета за Виена, а от там за Пекин. Не съм и очаквала, че ще ни качат на такова превозно […]

февр. 09 2015

От Гуанджоу до Янгшуо. На колело. (2): От Джюлонг до Янгшуо

Днес ще продължим с велосипедното приключение на Домоседа из южен Китай. Миналия път въртяме педали от Гуанджоу до Джюлонг, днес ще минем етапа до Янгшуо. Приятно четене: От Гуанджоу до Янгшуо. На колело. част втора От Джюлонг до Янгшуо Навлязохме в същинската зона на тепетата. Престанахме да ги броим. И китайците разчитат да не сме […]

февр. 02 2015

От Гуанджоу до Янгшуо. На колело. (1): Гуанджоу – Джюлонг

Днес Домоседа ще ни вози с „традиционен“ китайски транспорт – колело – из южен Китай. Приятно четене: От Гуанджоу до Янгшуо. На колело. част първа Гуанджоу – Джюлонг From China 2012: Cycling Guangxi Въпросът е, ако бетонният ти мост не е завършен и си го укрепил временно с бамбукови конструкции, как си прекарваш през него […]