Archive for the tag 'Кинерет'

мар. 23 2015

Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус (6): Река Йордан и Ярденит

Продължаваме пътешествието на Галина из Израел: обиколката ни в района на Кинерет в Израел започна с Армагедон , продължи през Бет Алфа и Бет Шеан и Назарет, бяхме в Капернаум и околността, посетихме долината Хула и ще се качихме на планината Хермон, днес отиваме към устието на река Йордан – край Ярденит Приятно четене: Река […]

ян. 27 2015

Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус (4): Капернаум

Пътешествието на Галина из Израел продължаваме с Капернаум. Обиколката ни в района на Кинерет в Израел започна с Армагедон и продължи през Бет Алфа и Бет Шеан , за последно бяхме в Назарет, а днес сме в Капернаум и околността. Приятно четене: Капернаум част четвърта от Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус Ден […]

ян. 06 2015

Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус (2): Бет Алфа и Бет Шеан

Продължаваме с пътуването на Галина в района на Кинерет в Израел. Започнахме с Армагедон, днес сме в Бет Алфа. Приятно четене: Бет Алфа и Бет Шеан част втора от Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус Дългият ми туристически ден продължава в един от най-чаровните кибуци в Галилея – Бет Алфа Тук даже в […]