Archive for the tag 'Карпати'

Дек. 16 2015

Есенни открития (2): Към Клуж-Напока

Започваме още едно пътуване с мотор през Карпатите – този път моторът е на Борислав. Предишния път стигнахме Кирлибаба, днес поемаме към Клуж. Приятно четене: Есенна Румъния част втора Към Клуж Неделя. Кирлибаба – Бирсана – Клуж Напока, 375 km На сутринта не бях първият, измъкнал се от палатката. Този път имах малко повече късмет […]

Дек. 03 2015

Есенна Румъния (1): През Карпатите

Започваме още едно пътуване с мотор през Карпатите – този път моторът е на Борислав. Приятно четене: Есенна Румъния част първа През Карпатите 18-22.09.2015 Ето, че дойде време за поредното, а както впоследствие се оказа и последното, за сезона бягство от зоната на комфорт. Или по-скоро разширяване границите на същата, но това също не би […]

Ное. 25 2015

Проходът Трансалпина (Из Карпатите на мотор – 4 част)

Продължаваме мотоциклетната си обиколка из Караптите и Трансилвания заедно с Тони. Първия ден минахме през прохода Трансфагарашан и спряхме вечерта в Сибиу. В първата половина на втория ден бяхме солната мина в Турда и започнахме обиколката си на крепостта (цитаделата) Алба Каролина в градчето Алба Юлия, която продължихме и разгледахме Сибиу. Третия ден от нашето […]

авг. 06 2012

Нашият уикенд в Румъния 2012 (2): Брашов

Днес ще завършим уикенда на Ралица в Румъния. Започнахме със замъка Бран, а днес ще минем през Брашов. Приятно четене: Нашият уикенд в Румъния 2012 част втора Брашов На следващата сутрин се сбогувахме към 8 ч с нашите любезни домакини и след като не забравихме да си вземем по една визитка от тях се отправихме […]