Archive for the tag 'Каркасон'

сеп. 17 2017

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния край на Африка. Ако миналата година обиколихме пет спорни района, непризнати от световната общност (Северен Кипър, Абхазия, Крим, Донецката и Луганска […]

ян. 15 2017

С Голф до Португалия (3): Марсилия, Каркасон и Андора

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция и продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако. Днес вече сме в Марсилия, Каркасон и Андора. Приятно четене: С Голф до Португалия част трета Марсилия, Каркасон и Андора В Марсилия наш домакин бе Лорен, която заедно с един неин приятел ни […]

авг. 05 2015

Рен льо Шато и крепостите Монсегюр и Каркасон

Тръгваме към Лагедок в Южна Франция – по стъпките на богомилите и бугарашите. А който си мисли, че няма да докопаме и Дан Браун – в заблужение е! Таня ще ни води в Рен льо Шато – приятно четене: Рен льо Шато и крепостите Монсегюр и Каркасон Мистериите на древните крепости в Лангедок (Югозападна Франция) […]

февр. 11 2014

Към земите на катарите

Анжело ще ни разкаже за пътуването си по Коледа – от Барселона, през Андора и Бугараш до Каркасон във Франция. Приятно четене: Към земите на катарите През Андора и Бугараш до Каркасон В дъждовното коледно утро правим последна проверка на папагалите, обещаваме си, че доброволно няма да се върнем тук и напускаме Барселона. Нямаме никакво […]