Archive for the tag 'Капернаум'

сеп. 19 2016

Из Светите земи (3): Тиберия – Табха – Капернаум – Аман

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, после обиколихме от Кесария до Тиберия. Днес ще обиколим Галилейското езеро. Приятно четене: Из Светите земи част трета Тиберия – Табха – Капернаум – Аман Третият ден от нашето пътуване можем да отбележим с леко хаотичното препускане напред-назад в горната […]

ян. 27 2015

Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус (4): Капернаум

Пътешествието на Галина из Израел продължаваме с Капернаум. Обиколката ни в района на Кинерет в Израел започна с Армагедон и продължи през Бет Алфа и Бет Шеан , за последно бяхме в Назарет, а днес сме в Капернаум и околността. Приятно четене: Капернаум част четвърта от Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус Ден […]

мар. 18 2014

Израел и Божи гроб по Нова година (ден 2): Назарет, Галилейското езеро и река Йордан

Продължаваме с новогодишната обиколка на Мая из Светите земи. Миналия път успешно пристигнахме в Израел, а днес отиваме към Назарет, река Йордан и ще посрещнем Новата година. Приятно четене: Израел и Божи гроб по Нова година ден втори (Нова година) Назарет, Галилейското езеро и река Йордан Следващият ден – 31.12. беше посетен на първата порция […]