Archive for the tag 'Йерусалим'

юли 01 2015

Пътят към Голгота (начало): Кръстният път

След хълма Скопий, Гетсиманската градина и Кедрон, продължаваме по пътя към Голгота. Приятно четене: Скръбният път към Голгота Via Dolorosa (начало) част четвърта на Йерусалим и вечността, наречена Христос Започва пътешествието ми из стария Ерусалим по класическия маршрут за всички богомолци. Тръгвам по пътя на Христос към Голгота И днес не мога да си обясня […]

май 28 2015

Хълмът Скопий (Scopus)

Не, не отиваме в Македония, а в Йерусалим – Галина ще ни разведе около хълма Скопий. Приятно четене: Хълмът Скопий Scopus част втора на Йерусалим и вечността, наречена Христос Повечето екскурзии в Ерусалим започват от Скопий (в превод „хълмът с хубавия изглед”) – обширна панорамна тераса край шосето, разположена на 826 метра надморско равнище. Оттук […]

май 07 2015

Ерусалим (есе)

Като преход към един бъдещ пътеяпис за Йерусалим, днес Галина ще ни представи общите си впечатления и размисли от този древен град. Приятно четене: Ерусалим и вечността, наречена Христос „Развеселете се с Ерусалим и радвайте се за него всички, които го обичате! … Защото тъй казва Господ: ето, ще насоча към него мир като река, […]

Дек. 18 2014

Бързо хаджийство в Обетованата земя (Израел)

Хаджия за 80 лв билета в двете посоки? Може, и още как! Стоян ще ни води до Израел 🙂 Приятно четене: Израел Бързо хаджийство в Обетованата земя В средата на лятото група приятели се разхождахме в Пирин и една вечер започнахме да обсъждаме идеята за кратко пътешествие през есента. Проверихме сайта на нискотарифен авиопревозвач […]

« Newer Entries - Older Entries »