Етикети: Йерусалим

арменската църква „Св. Николай“ – Яфа, Бит пазар – Яфо, Йопия (Jaffa, Yafo, Japho, Joppa, ‏יפו‏‎, يافا‎), Израел 1

Из Светите земи (8): Йерусалим – Абу Гош – Лод – Яфо – Бен Гурион (Израел)

Днес завършваме хаджилъка на Анжело.. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания, разгледахме Петра, след която бяхме край Мъртво море,...

Йерусалим, Израел 1

Из Светите земи (7): Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания, разгледахме Петра, след която бяхме край...

Из Светите земи – Израел и Палестина 3

Из Светите земи (6): Аман – Йерихон – Каср ал-Яхуд – Кумран – Мъртво море – Витлеем – нощен Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания и разгледахме Петра. Днес от Аман...

Стената на плача – Йерусалим, Старият град 0

Пътят към Голгота (5): Вторият храм и Стената на плача

След хълма Скопий, Гетсиманската градина и Кедрон, започнахме пътя към Голгота, който завършихме в църквата на Божи гроб. Днес ще стигнем Втория храм и остатъкът от него – Стената на плача. Приятно четене: Скръбният...

Йерусалим, Израел 1

Пътят към Голгота (край): Старият Йерусалим – Третият Храм

След хълма Скопий, Гетсиманската градина и Кедрон, започнахме пътя към Голгота, който завършихме в църквата на Божи гроб. Миналия път се отправихме към Втория храм и останалата от него Стена на плача, а днес...

Божи гроб – Йерусалим, Израел 2

Пътят към Голгота (продължение): Божи гроб

След хълма Скопий, Гетсиманската градина и Кедрон, започнахме пътя към Голгота, който завършваме днес (в църквата) на Божи гроб. Приятно четене: Скръбният път към Голгота (продължние) Божи гроб част пета на Йерусалим и вечността,...

Via Dolorosa – Голгота, Йерусалим 3

Пътят към Голгота (начало): Кръстният път

След хълма Скопий, Гетсиманската градина и Кедрон, продължаваме по пътя към Голгота. Приятно четене: Скръбният път към Голгота Via Dolorosa (начало) част четвърта на Йерусалим и вечността, наречена Христос Започва пътешествието ми из стария...