Archive for the tag 'Йерусалим'

Ное. 30 2016

Из Светите земи (6): Аман – Йерихон – Каср ал-Яхуд – Кумран – Мъртво море – Витлеем – нощен Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания и разгледахме Петра. Днес от Аман ще тръгнем към Западния бряг и Палестина, за да видим Мъртво море, Йерихон и Витлеем. Приятно четене: Из Светите земи част […]

сеп. 15 2015

Пътят към Голгота (5): Вторият храм и Стената на плача

След хълма Скопий, Гетсиманската градина и Кедрон, започнахме пътя към Голгота, който завършихме в църквата на Божи гроб. Днес ще стигнем Втория храм и остатъкът от него – Стената на плача. Приятно четене: Скръбният път към Голгота Вторият храм и Стената на плача Йерусалим, Старият град част пета на Йерусалим и вечността, наречена Христос И […]

сеп. 07 2015

Пътят към Голгота (край): Старият Йерусалим – Третият Храм

След хълма Скопий, Гетсиманската градина и Кедрон, започнахме пътя към Голгота, който завършихме в църквата на Божи гроб. Миналия път се отправихме към Втория храм и останалата от него Стена на плача, а днес ще влезем под нея и ще опитаме да влезем в Омерова джамия, с което ще завършим поредицата за Йерусалим. Приятно четене: […]

юли 13 2015

Пътят към Голгота (продължение): Божи гроб

След хълма Скопий, Гетсиманската градина и Кедрон, започнахме пътя към Голгота, който завършваме днес (в църквата) на Божи гроб. Приятно четене: Скръбният път към Голгота (продължние) Божи гроб част пета на Йерусалим и вечността, наречена Христос И така, влизам в Божи Гроб Тук, разбира се, не е музей и нищо не е автентично. Може би […]