Етикети: Рим

Столицата на Империята – пълно е с котки

статуята на Свети Петър, Рим 0

Рим – всички гледни точки (5): Ватикана и още нещо

Завършваме разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади,продължихме разходката си към остров Тибър и околностите, а последния път  излязохме в околностите на града. Днес сме във Ватикана. Приятно четене: Рим всички...

катакомбите Сан Калисто, Рим 1

Рим – всички гледни точки (4): Разходка извън стените на града

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади, а последния път продължихме разходката си към остров Тибър и околностите. Днес ще излезем в околностите но града. Приятно четене:...

нощната гледка от моста Ponte Garibaldi – Рим, Италия 2

Рим – всички гледни точки (3): Рим оттук – оттам

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади. Днес ще продължим разходката си към остров Тибър и околностите. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до...

Пантеона, Рим 8

Рим – всички гледни точки (2): Площади и фонтани

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологически Рим, днес сме по фонтани и площади. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) 2-ра част Рим – площади...

Храмът на весталките – Рим, Италия 5

Рим – всички гледни точки (1): Археологически Рим

Започваме едно пътуване из Рим. Елена ще бъде наш водач. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) Увод Почти два месеца подготвях нашето пътуване до Рим. Изучавах забележителностите,...

Вила Адриана – Тиволи, край Рим 1

Вила Адриана в Тиволи (2)

Продължаваме с разходката на Цветан из Адриановата вила в Тиволи, край Рим – предишния път пристигнахме в Тиволи и вилата, а днес ще разгледаме навътре. Приятно четене: Извън Рим: Вила Адриана Тиволи, край Рим...

Вила Адриана, Рим 0

Вила Адриана в Тиволи (1)

Днешният пътепис ще ни води на вила. За малко щях да напиша „на вилата“, „на местото“, „на кунфу-то“, но се сетих, че вилата е римска, на Адриан 🙂 В Тиволи, край Рим 🙂 Приятно...

Сицилия 5

Италианското и френско Средиземноморие

Днес заедно със Стоян, ще обоиколим едно от най-богатите крайбрежия на малката ни планета – италианско-френското Средиземноморие. Приятно четене: Италианското и френско Средиземноморие Италия – Франция Рим- Сицилия – Неапол – Помпей – Везувий...

От площад Навона до Дел Пополо (Пътуване из Рим– край)

Завършваме с разходката на Янита из Рим. Досега с нея се рахзодихме край Площада на Републиката, Олимпийския стадион и площад Венеция,  разгледахме Колизеума и базиликата Сан Клементе. Част от тази разходка беше и посещението на Ватикана. За последно се...