Archive for the tag 'Италия'

Ное. 29 2016

С Голф до Португалия (2): Cinque terre, Генуа, Монако

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция. Днес вече сме между градчетата на Cinque terre и Монако. Приятно четене: С Голф до Португалия част втора Cinque terre, Генуа, Монако На следващата сутрин трябваше да изминем няколко стотин километра, за да стигнем до района на град Ла Специя, където планирахме […]

Ное. 22 2016

Тоскана – любов от пръв поглед (1): Лука и Флоренция

От днес Таня ще ни поведе към Тоскана – започваме с Лука и Флоренция. Приятно четене: Лука и Флоренция част първа на Тоскана – любов от пръв поглед Кога за първи път съм чула за Тоскана? Не помня, но и сега, докато изговарям името `и, в душата ми зазвучава музика. Нежна и лирична. Драматично покъртителна, […]

Ное. 18 2016

С Голф до Португалия (1): Любляна, Блед и Венеция

Започваме едно пътешествие до най-западната точка на нашия континент – по пътя към Португалия наш водач ще бъде Иван. Започваме с Любляна, Блед и Венеция. Приятно четене: С Голф до Португалия част първа Любляна, Блед и Венеция Здравейте, любители на пътешествията! Тази година беше много благосклонна към мен по отношение на пътуванията. След като през […]

окт. 14 2016

Триест

С Анжело днес сме в Италия – ще ни води до Триест, заветна цел на много бегълци от социалистически рай. Приятно четене: Триест В Белгия много често улиците са наименовани по общ признак, напр. с имена на цветя. В нашия квартал улиците бяха кръстени на географски области. Нашата беше „Avenue du Frioul“, съседната – „Avenue […]