Етикети: Италия

Канцонети, опера и талятели!

Езеро Гарда – Лаго ди Гарда, Италия 1

Италианските езера (1): Краня и Лаго ди Гарда

Отново сме с Влади – този път той ще ни заведе до няколкото италиански езера, които често служат и са служили за декор на не един филм (Бандата на Оушън 😉

Доломитите, Италия – На път за Алпите с мотор 1

Алпи 2017: Из Доломитите, Италия (2): През Пасо Валес и Моена до Рива дел Гарда

С Веселин продължаваме из Алпите и Доломитите. В първата част направихме прехода от България до Италия, а днес през проходите хоще завъртим около Моена и езерото Дел Гарда. Приятно четене: Алпи 2017: Из Доломитите,...

Алпи 2017: Из Доломитите, Италия (1): Езерото Саурис и Кортина д’Ампецо

Стига толкова Близък Изток, Мала Азия и изобщо – все места, с които снегът е катастрофа, да тръгнем по място, където снегът е обичайна част от пейзажа през зимата. С Веселин тръгваме към Алпите....

Катедралата „Ил Дуомо“ – Сиракуза – Сицилия, Италия 3

Сицилия: Катания, Таормина, Сиракуза, Ното

Днес Ирина ще ни води до Сицилия. Приятно четене: Сицилия Катания, Таормина, Сиракуза, Ното Пиша този материал по начин, по който на мен би ми харесало да намеря информация, когато си организирам самостоятелно пътуване...

При Свети Франциск от Асизи, Италия 2

При Свети Франциск от Асизи (Умбрия, Италия)

След Сан Бернар, днес с Йорданка ще идем в родното място на Свети Франциск в Асизи, Италия. Приятно четене: При Свети Франциск от Асизи Умбрия, Италия Асизи е прелестно красив, свеж и внушаващ уважение...