Archive for the tag 'Барселона'

сеп. 17 2017

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния край на Африка. Ако миналата година обиколихме пет спорни района, непризнати от световната общност (Северен Кипър, Абхазия, Крим, Донецката и Луганска […]

ян. 31 2017

С Голф до Португалия (4): Барселона и Валенсия

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – в Марсилия, Каркасон и Андора. Днес вече сме в Барселона и Валенсия. Приятно четене: С Голф до Португалия част четвърта Барселона и Валенсия Пристигнахме в покрайнините на Барселона късно вечерта. Престоеше […]

апр. 27 2016

В Барселона за 3 дена (3): Света Еулалия, Барселонета до La Seu

Заедно с Галена завършваме обиколкана из Барселона – първият ден беше посветен на Камп ноу и Саграда фамилия, втория обиколихме парка Гюел, хълмовете Тибидабо и Монтжуик, а  днес минем през Бари Готик и по-модерните места ня града Приятно четене: В Барселона за 3 дни трета част Света Еулалия, Барселонета до La Seu Ден трети   И така нашата екскурзия приближаваше […]

апр. 25 2016

Камино де Сантяго – По стъпките на пилигримите

Емил днес ще ни води по Пътя към Сантяго – приятно четене: По стъпките на пилигримите (Камино де Сантяго) Не съм религиозен , просто обичам природата. Пътешествията са моята страст. Може би съм пристрастен към онова особенно чувство което ме спохожда преди да тръгна нанякъде. Ей така,  просто раничката, якето и замечтаният поглед. Онова нейзвестното… […]