Етикети: Мала Азия

Анадън му?

Сафранболу, Турция 0

Анадолската обиколка с кола (4): Адана, Кападокия и Сафранболу

Заедно с Домоседа завършваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, бяхме в Мардин на кюрдска сватба и стигнахм до Дара, а за последно –...

Пътуване до Немрут с мотор, Турция 1

Пътуване до Немрут с мотор (4): Кападокия, Туз гьолю, Анкара и Зонгулдак

Завършваме пътуването Борислав до Немрут. В първата част стигнахме околностите на Памуккале, после продължихме покрай Анталия и Средиземно море до Газиантеп, а миналия път достигнахме крайната си цел – планината Немрут. Днес поемаме обратно...

Пътуване до Немрут (Турция) с мотор 3

Пътуване до Немрут с мотор (1): От Варна до Памуккале

Тази седмица започваме още едно пътешествие с мотор – този път ще обикаляме Турция, а целта ни ще бъде Немрут. Като за начало ще посетим мотоциклетния фестивал CCC – Custom Cruiser Chopper край Денизли....

От Долината на пеперудите до Ефес (Обиколка на Турция с мотор – 3)

Днес ще продължим да обикаляме Турция с мотора и разказа на Георги. Оставихме го в Кападокия (Обиколка на Турция с мотор — Кападокия), а пътуването ни започна тук: Обиколка на Турция с мотор —...

Обиколка на Турция с мотор – Планът

Днес съм ви подготвил авантюристичното (за мен поне) пътешествие с мотор на Георги и Фори из Турция. Все още и аз не знам как свършва пътуването, защото краят още не е настъпил. Днес Георги...

Мост над Босфора – Истанбул, Турция 11

Пътуване до черноморска Турция, Грузия и Кападокия (1)

Април е хубав месец за скитане из крайморски места. Особено когато става дума за Черно море, което си е кажи-речи Средиземно, и когато в маршрута е включено субтропическото островче на Европа — Батуми. От Истанбул до Тбилиси има директен автобус, но всички познавачи на пътя ни заклеха да не предприемаме подобно мъчение — пътят покрай морето бил зашеметяващо завойчест, лош и дълъг… Решаваме да накъсаме трасето на няколко отсечки. Така ще е възможно да се почувства отблизо историческото движение на хора и цели народи по турското Черноморие…

Дамаск, Сирия 0

До Сирия през кюрдските райони на Турция (4): Сирийската пустинята и Дамаск

Здравейте отново на новия адрес на блога за пътешествия „Пътуване до…“ Днес откриваме редовната работа на сайта с последната част на пътуването на Африканчо (Георги Георгиев) из Сирия и Турция. Надявам се новият сайт...