Archive for the tag 'Израел'

май 11 2017

Из Светите земи (7): Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания, разгледахме Петра, след която бяхме край Мъртво море, в Йерихон и Витлеем. В днешния – седми – ден 😉 на ред е Йерусалим. Приятно четене: Из Светите […]

Ное. 30 2016

Из Светите земи (6): Аман – Йерихон – Каср ал-Яхуд – Кумран – Мъртво море – Витлеем – нощен Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания и разгледахме Петра. Днес от Аман ще тръгнем към Западния бряг и Палестина, за да видим Мъртво море, Йерихон и Витлеем. Приятно четене: Из Светите земи част […]

сеп. 02 2016

Из Светите земи (2): Кесария – Хайфа – Акра – Назарет – Кана – Тиберия

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания. Днес ще обиколим от Кесария до Тиберия. Приятно четене: Из Светите земи част втора Кесария – Хайфа – Акра – Назарет – Кана – Тиберия Ден 2 След закуската напуснахме хотела и се отправихме към Кесария (Kesaryia, Caesarea), […]

авг. 23 2016

Из Светите земи (1): Нетания, Израел

Анжело тръгва на хаджилък – да го придружим 🙂 Като за начало – ще кацнем в Тел Авив и ще посетим известния (поне за мене – нали си имам сайт за пътеписи 😉 ) курорт Нетания. Приятно четене: Из Светите земи част първа Нетания, Израел – пристигане В семейството на жена ми съществува приказка за […]