Archive for the tag 'Зографски манастир'

май 07 2014

Света гора Атон (4): Манастир Св.Георги Зограф

Приключваме поклонническото пътуване на Цветан из Света гора Атон. В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, разгледахме го подробно, а за последно бяхме в манастира Пантократор. Днешниата финалпредпоследна част ще бъде посветен на вчерашния Гергьовден и българския манастир Свети Георги Зограф Приятно четене: Света гора Атон четвърта част Манастир Св.Георги […]

Апр. 08 2011

Поклонение на Атон (Света Гора): Атонските манастири

Днешният пътепис е от доста специалните за нашия сайт – по простата причина, че мястото е само за мъже. И то – православни. С други думи: мили дами, четете и гледайте, поне това можете да направите 🙂 Сигурен съм още, че ще възникнат и въпроси как да си организираме такова поклонение – ето как става […]

3 responses so far

Ян. 10 2009

Как да посетим Атон и манастирите му – съвети за пътуване

Получих по мейла няколко пъти въпроса как се вади разрешително за посещение на манастирите на Света гора на Атон. Препратих въпросите на Благун, т. к. той е пътешественикът, който е ходил и до там. Ето и неговия отговор — публикувам го с любезното му разрешение: Съвети за пътуване: как да посетим манастирите в Атон Организация […]