Archive for the tag 'Зимбабве'

авг. 08 2016

Училище в Зимбабве

Днес Дани ще ни води на даскало 🙂 Някъде в района на водопадите Виктория – в село,коета даже Google не може да намери на картата си 😉 Приятно четене: Училище в Зимбабве Начално училище в Чидобе, Зимбабве Докато наближаваме училището, непрекъснато настигаме и срещаме ученици. Днес има някаква авария и много от децата са изпратени […]

май 25 2016

Зимбабве: На гости у вожда на племето ндебеле

Днес сме на гости на едно африканско село – Чидобе в Зимбабве. Къде, какво, как – в разказа на Дани за живота на ндебеле в южната половина на Африка. (с гордост установявам, че това не е първия път, когато разказваме за ндебеле на нашия сайт!) Приятно четене: Зимбабве На гости у вожда на племето ндебеле […]

февр. 12 2015

Зимбабве (2): Антилопе парк и водопадът Виктория

Продължаваме с пътуването на Иван и Петя из Зимбабве – миналия път се запознахма със страната и националния парк Матопос. Днес на ред са паркът Антелопе и водопадите Виктория. Приятно четене: Зимбабве част втора Антилопе парк и водопадът Виктория Въпреки убежденията на Анди и негативното му представяне на Антилопе парк, ние нямахме търпение да […]

февр. 05 2015

Зимбабве – природа без икономика

Заминаваме за Африка – наш водач, в една от най-бедните страни в света, ще бъде Иван. Приятно четене: Зимбабве Природа без икономика и стопанство След като се запасихме с храна и провизии от последните магазини в ЮАР, беше време да видим как ще я караме в Зимбабве, държава без почти никаква икономика и индустрия Сухоземната […]