Archive for the tag 'замък'

май 19 2017

Viva la France за почивните дни (Фонтенбло и Море-сюр-Лоан)

Днес с Ирена ще се разходим из няколко романтични замъка в околностите на Париж. Приятно четене: Viva la France за почивните дни Фонтенбло, Барбизон, Море-сюр-Лоан и Vaux-le-vicomte Paris, mon amour, ама този път добре го подминахме и се посветихме на откриването на „потайностите“ около Париж. Та, мисълта ми е за Фонтeнбло – достатъчно близо до […]

окт. 18 2016

Трансфагарашан (Карпати, Румъния)

С Боби днес отново ще минем през Трансфагарашан – и се благодарете, че не ви намирам пътеписи за „оня“ вулкан в Исландия 😉 Приятно четене: Трансфагарашан Transfăgărășan 2015 Румъния, 31.07-02.08.2015 Има места, на които ти се иска да се връщаш отново и отново. За мен този проход определено е едно от тях. Въпреки че не […]

май 17 2016

До Киев и назад (1): През Румъния и Западна Украйна

Започваме едно пътуване из днешна Украйна, а Иван ще бъде наш водач. Приятно четене: През Румъния и Западна Украйна част първа на До Киев и назад Здравейте, любители на пътешествията! В средата на месец април с моята приятелка Веси се отправихме на пътешествие с крайна цел град Киев, като повторихме частично и моя маршрут от […]

ян. 08 2016

Баварските замъци и Октоберфест (2): Нойшванщайн и Хоеншвангау

Продължаваме с обиколката на Влади из Австрия и Бавария, която започнахме със Залцбург и Химзее. Днес ше разгледаме замъците Нойшванщайн и Хоеншвангау. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част втора Нойшванщайн и Хоеншвангау Ден пети – 23.09.2015 г. Събуждаме се рано, закусваме в ресторанта на хотела и бързаме да тръгваме за замъците, защото имаме резервации и за […]