Етикети: замък

С Голф до Лондон (2)

Днес ви представям втората част на пътуването до Лондон на Иван. Миналия път пристигнахме в Лондон, с днес ще обиколим из града и ще се върнем през Евротунела. Приятно четене: С Голф до Лондон...

Замък Фонтенбло – Замъци по Лоара, Франция 1

Viva la France за почивните дни (Фонтенбло и Море-сюр-Лоан)

Днес с Ирена ще се разходим из няколко романтични замъка в околностите на Париж. Приятно четене: Viva la France за почивните дни Фонтенбло, Барбизон, Море-сюр-Лоан и Vaux-le-vicomte Paris, mon amour, ама този път добре...

Трансфагарашан – Карпати, Румъния 0

Трансфагарашан (Карпати, Румъния)

С Боби днес отново ще минем през Трансфагарашан – и се благодарете, че не ви намирам пътеписи за „оня“ вулкан в Исландия 😉 Приятно четене: Трансфагарашан Transfăgărășan 2015 Румъния, 31.07-02.08.2015 Има места, на които...

Украйна 1

До Киев и назад (1): През Румъния и Западна Украйна

Започваме едно пътуване из днешна Украйна, а Иван ще бъде наш водач. Приятно четене: През Румъния и Западна Украйна част първа на До Киев и назад Здравейте, любители на пътешествията! В средата на месец...

Нойшванщайн – замък Нойшванщайн – Бавария, Германия 2

Баварските замъци и Октоберфест (2): Нойшванщайн и Хоеншвангау

Продължаваме с обиколката на Влади из Австрия и Бавария, която започнахме със Залцбург и Химзее. Днес ше разгледаме замъците Нойшванщайн и Хоеншвангау. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част втора Нойшванщайн и Хоеншвангау Ден пети –...

Картичка – Варшава, Полша 1

Варшава (Полша – 3 част)

Завършваме разказа на Деси за Полша – започнахме с Вроцлав, продължихме с Познан, Катовице и Краков, а днешният финал ще ни отведе във Варшава. Приятно четене: Варшава част трета на Полша Варшава Столицата ми се стори свежа,...