Archive for the tag 'Залцбург'

мар. 13 2017

Пътуване до Париж (8): През Мюнхен и Санкт Леонард към България

DenСлед обиколката на Париж е време да тръгнем към дома. Започнахме с Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара, бяхме и в Монпарнас, както и на представление в Лидо,разходихме из музеите на Париж и центъра Помпиду, а […]

окт. 06 2015

Баварските замъци и Октоберфест (1): Залцбург, Химзее и Бодензее

Без да спираме пътуването до Скандинавия на Влади, ще го пратим на Октоберфеста – по пътя обаче ще минем през Залцбург и Химзее. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част първа Залцбург, Химзее и Бодензее Есента дойде, а с нея идва и края на туристическият сезон и за мен. Но какво ли да си изберем […]

окт. 01 2015

Залцбург – замък от сол и цветни градини (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 3 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, а по след минахме през Загреб и Любляна. Днес сме в Залцбург. Приятно четене: Залцбург – замък от сол и цветни градини част трета от Пътуване из Европа с кола, 2015 Според някои сведения Залцбург е най-древният град в пределите […]

сеп. 09 2015

Пътуване из Европа с кола, 2015

Ели ще ни разкаже за тазгодишното ѝ пътуване с кола из Европа. Днес разбира се, е само кратката, обобщена версия, така че да се подразните и да чакате с нетърпение подробните части от пътеписа 😉 Приятно четене: Пътуване из Европа с кола обобщение и тийзър за пълната версия на пътеписа 🙂 Това беше първото ни […]