Archive for the tag 'залив'

Ное. 19 2017

Тиседал, Норвегия – Гьотеборг, Швеция (16 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме пътуване с джипа на Георги към нос Северен в Норвегия и назад. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск, разгледахме Мурманск, разходихме се […]

юли 30 2015

С каяк около остров Лефкада

Мислите си, че ви е горещо? Тогава да покараме каяк в Йонийско море, заедно със Стоян 🙂 Приятно четене: С каяк около Лефкада или 10 нюанса на гръцкото синьо Много приятели смятат гръцкия остров Лефкада за перлата на Йонииските острови. Те го предпочитат за активна лятна почивка, където съчетават плажа със сърфа. Аз самият отдавна […]

юни 18 2014

С Опел по Робин Худ’с Бей в Англия

Отдавна не се бяхме качвали на опела на Валентин – днес той ще ни разведе край залива Робин Худ в Англия. Приятно четене: Заливът  Робин Худ’с Бей Заливът  Робин Худ’с Бей (Robin Hood’s Bay) се намира в Североизточна Англия и е част от крайбрежието на Северно море.  По протежение на този широк залив има както […]

апр. 25 2014

Азиатските дракони (2): Виетнам

Днес ви представям втората част от поредицата Азиатските дракони на Иван. Първата беше Хонконг, а сега – приятно четене: Виетнам част втора от поредицата Азиатските дракони Още в България имахме интересна случка във връзка с ваденето на визите ни за Виетнам Първо се обаждахме в консулството им в България, където един господин на много […]