Archive for the tag 'залез'

Ное. 09 2015

Бирма 2015 (3)

Завършваме пътешествие из Бирма заедно заедно Домоседа. В началото минахме пътя от Янгон до Пиндая, после отидохме до Мандалей и планината Попа, а днес сме в Баган и Янгон Приятно четене: Бирма 2015 част трета Баган и Янгон Баган Пътят към Баган, на брега на река Айервади е предимно нанадолнише. Плавно и приятно. Без особени […]

февр. 20 2015

Ботсвана и Замбия

Днес Иван и Петя ще ни прекарат по един рядко минавам от българи маршрут – през Ботсвана и Замбия на път към Малави. И все пак ще има и сафари 🙂 Приятно четене: Ботсвана и Замбия транзитно На път за Ботсвана водачите ни разказаха най-интересните детайли от съвременната им история, която е доста иронична […]

Ное. 26 2014

Чарът на Йонийските острови (1): Митикас и Превеза

Влади ще ни води отново (всъщност това е хронологически първото за годината му пътуване) до Гърция. Отиваме на Йонийско море. Приятно четене: Чарът на Йонийските острови част първа Митикас и Превеза Влади в Гърция ще ви заведе. А ако слушате и бъдете търпеливи, ще ви заведа два пъти. (поради разсеяността на редакцията, второто пътуване, което […]

Ное. 18 2014

Санторини (2): Скали, вулкани и таверни

Продължаваме с втората част на пътуването из Санторини с Влади. Предишния път гонихме най-красивия залез в света, а днес сме на обиколка из селата и островите наоколо. Приятно четене: Санторини част втора Скали, вулкани и таверни Ден трети Започваме със закуската. Тя е край басейна. Имаме представител на туроператора, който помага на персонала на хотела […]