Етикети: залез

Църква и вулкан – Санторини, Гърция 1

Санторини – в гонитба за най-красивия залез в света

Лятото иде, Гърция ни чака 🙂 Днес Вячеслав ще ни води до Санторини, за да видим вярно ли там бил най-красивият залез в света 🙂 Приятно четене: Санторини в гонитба за най-красивия залез в...

Бирманци – басейн – Янгон – Мианмар, Бирма 3

Бирма 2015 (3)

Завършваме пътешествие из Бирма заедно заедно Домоседа. В началото минахме пътя от Янгон до Пиндая, после отидохме до Мандалей и планината Попа, а днес сме в Баган и Янгон Приятно четене: Бирма 2015 част...

Чарът на Йонийските острови (1): Митикас и Превеза 1

Чарът на Йонийските острови (1): Митикас и Превеза

Влади ще ни води отново (всъщност това е хронологически първото за годината му пътуване) до Гърция. Отиваме на Йонийско море. Приятно четене: Чарът на Йонийските острови част първа Митикас и Превеза Влади в Гърция...

Санторини (2): Скали, вулкани и таверни 2

Санторини (2): Скали, вулкани и таверни

Продължаваме с втората част на пътуването из Санторини с Влади. Предишния път гонихме най-красивия залез в света, а днес сме на обиколка из селата и островите наоколо. Приятно четене: Санторини част втора Скали, вулкани...

Санторини (1): В гонитба на залеза 3

Санторини (1): В гонитба на залеза

Влади ще ни води днес на романтичния Санторини – да видим дали наистина там е най-красивият залез или най-опасният вулкан на света. Приятно четене:   Санторини част първа В гонитба на залеза … Отново...

Залези над гръцките острови (6-3): Довиждане, Скирос! 1

Залези над гръцките острови (6-3): Довиждане, Скирос!

Продължаваме с шестата обиколка из гръцките острови на Димитър. Първоначално пристигнахме в Линария на остров Скирос, после разгледахме главния град Скирос и съседния Магазия. Днес ще кажем сбогом на остров Скирос. Приятно четене: Залези над гръцките...